Παρόμοια ενδιαφέροντα άρθρα

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Ανάπηρος βρέθηκε να χρωστά 27 εκατομμύρια ΦΠΑ.


Μια τραγική ιστορία αποκαλύφθηκε πίσω από τη σύλληψη 41χρονου στα Τρίκαλα, που φέρεται να έχει χρέη προς το Δημόσιο συνολικού ύψους 27 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο Γιάννης Παπαθανασίου, άτομο με ειδικές ανάγκες, έπεσε θύμα αδίστακτων απατεώνων που γνωρίζοντας την ιδιαιτερότητά του, τον έβαζαν να υπογράφει χαρτιά σύστασης εταιρειών, οι οποίες στη συνέχεια εξέδιδαν εικονικά τιμολόγια, φεσώνοντας το ελληνικό Δημόσιο με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από παράνομες επιστροφές ΦΠΑ.

Ο 41χρονος συνελήφθη χθες και μάλιστα στο δελτίο της αστυνομίας, εμφανίζεται ως «πρώην επιχειρηματίας», ενώ στην πραγματικότητα είναι άνεργος και εργάστηκε μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα στον Δήμο Τρικάλων.

Πριν από μερικά χρόνια τον πλησίασαν άγνωστα σε αυτόν άτομα και τον παρέσυραν στη Θεσσαλονίκη, όπου για αρκετά βράδια γύριζαν σε μπαράκια και κλαμπ, ενώ ενδιάμεσα τον έβαζαν να υπογράφει διάφορα χαρτιά. Όπως προκύπτει από την προανάκριση, υπέγραψε μια σειρά από παραστατικά ίδρυσης εταιρειών, με υψηλούς τζίρους, πολύ προσωπικό και μεγάλη, εξαγωγική κυρίως, δραστηριότητα.

Οι εταιρείες αυτές εξέδωσαν εικονικά τιμολόγια, με την υπογραφή του 41χρονου και παράλληλα εξέδωσαν ακάλυπτες επιταγές. Παρά τη δραστηριότητα αυτή όμως ουδέποτε πληρώθηκαν οι αναλογούντες φόροι, ΦΠΑ, ΦΜΥ, οφειλές προς το ΙΚΑ και άλλα ασφαλιστικά ταμεία.

Οι συνολικές οφειλές προς το Δημόσιο είναι 26.938.597 ευρώ, ενώ ο ίδιος φέρεται να δήλωσε πως πήρε μόνο 2.000 ευρώ όταν πρώτο συνάντησε αυτούς τους ανθρώπους, για τους οποίους δεν γνωρίζει και πολλά στοιχεία. Ο 41χρονος θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, καθώς εκεί φέρεται να δραστηριοποιούνταν επιχειρηματικά.

Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει είναι για παράβαση των διατάξεων του άρθρου 98 του ποινικού κώδικα και του νέου νόμου 3943/2011 για μη καταβολή χρεών προς το Δημόσιο.

Ελληνική Δημοκρατία του 21ου αιώνα.


Δεν είναι μόνο αναγκαίο , είναι Ιστορική και Πολιτιστική υποχρέωση μας, είναι Ιστορική μας ευθύνη, να ξαναγράψουμε την Ελληνική Δημοκρατία, είναι υποχρέωση κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα πολίτη να συμμετέχει ενεργά σε αυτό το εγχείρημα, παρακάτω παραθέτω κάποιες πρώτες ιδέες μου για το ξεκίνημα της επανεγγραφής της Ελληνικής Δημοκρατίας του 21ου αιώνα.

1) Η επιλογή την υποψηφίων βουλευτών πρέπει να γίνεται με κριτήρια, ήθους, εργατικότητας, αφιλοκερδούς κοινωνικής προσφοράς, υψηλής πνευματικής ευφυΐας και υψηλής διορατικότητας. Ο Υποψήφιος βουλευτής είναι ο άριστος των αρίστων και όχι ο κομματάρχης, ο καπάτσος, ο αφισοκολλητής, ο οσφυοκάμπτης, ο χειροκροτητής, το λαμόγιο.

2) Ο Δημοκρατικά εκλεγμένος αρχηγός δεν πρέπει να είναι και ο εν δυνάμει μελλοντικός Πρωθυπουργός. Ο Εκάστοτε Πρωθυπουργός πρέπει να ψηφίζεται από την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος την επομένη των Εκλογών, με απλή αναλογική και αφού προηγουμένως έχει αποδεχτεί την θέση του Πρωθυπουργού και το αυστηρό χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του προγράμματος του κόμματος.

3) Η θητεία κάθε Πρωθυπουργού πρέπει να είναι το μέγιστο διετής και να κρίνεται από τριμηνιαία αποτελέσματα, απόδοση έργου, αυτό αν δεν το καταλάβατε σημαίνει συνεργασία και συνολική ευθύνη, που θα έχει πετύχει στα δύο αυτά χρόνια καθώς επίσης και από την ακριβή τήρηση του χρονοδιαγράμματος εφαρμογής του προγράμματος του κόμματος. Μετά την πάροδο των δύο ετών η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος ξανά εκλέγει νέο Πρωθυπουργό ή τον ίδιο αν είναι επιτυχημένος ή οποιονδήποτε άλλον ενδιαφέρεται για την θέση αυτή.

4) Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τους Υπουργούς, Υφυπουργούς και γενικά με οποιοδήποτε πρόσωπο αναλαμβάνει Δημόσια πολιτική θέση, οι πάντες εκλέγονται με διαφανείς και δημοσιοποιήσιμες Δημοκρατικές διαδικασίες από την κοινοβουλευτική ομάδα και του συνόλου των μελών του κινήματος και κρίνονται ανά τρίμηνο για την απόδοση τους, Δηλαδή αν οποιοσδήποτε δεν έχει πετύχει τους τριμηνιαίους στόχους για το μεν πρώτο τρίμηνο προειδοποιείτε το δε δεύτερο τρίμηνο παραιτήτε από την θέση του. Ευνόητο είναι ότι αν το πρώτο τρίμηνο δεν πετύχει τουλάχιστον το 50% των στόχων αντικαθίσταται άμεσα.

5) Σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο της διετής θητείας των πολιτικών προσώπων μπορεί η κοινοβουλευτική ομάδα, μετά από πρόταση έστω και ενός (1) μέλους της και με ψηφοφορία, να καθαιρέσει από την θέση που του έχει αναθέσει οποιονδήποτε ακόμα και τον Πρωθυπουργό.

6) Το κόμμα μπορεί να επιλέξει για οποιαδήποτε θέση, ακόμα και για την θέση του Πρωθυπουργού εξωκοινοβουλευτικό πρόσωπο, ευνόητο είναι ότι και αυτό το πρόσωπο εκλέγεται με ψηφοφορία και έχει ακριβώς τις ίδιες υποχρεώσεις.

7) Δημιουργούνται δύο νέα σώματα ελέγχου της Πολιτικής εξουσίας, η «Γερουσία» και ο «Άρειος Πάγος» (τα ονόματα είναι ενδεικτικά μπορείτε στην θέση του «Γερουσία» και του «Άρειος Πάγος» να βάλετε όποιο όνομα θέλετε). Η «Γερουσία», το λέει και το όνομα της, αποτελείται από ηλικιωμένους καταξιωμένους πολιτικούς ή πολίτες, υπάρχουν όρια ηλικίας αρχής και τέλους συμμετοχής στο σώμα, οι οποίοι ψηφίζονται απ’ ευθείας από τους Πολίτες, με βάση το μέχρι σήμερα προσφερόμενο έργο τους, χωρίς κομματικές ή άλλες παρεμβάσεις. Τα μέλη του «Γερουσίας» εκλέγονται κατά την διάρκεια των Βουλευτικών εκλογών με απλή αναλογική, όλοι οι ενδιαφερόμενοι σε ένα ψηφοδέλτιο με την μεθοδολογία του σταυρού προτίμησης. Σκοπός της Γερουσίας είναι να ελέγχει και να αποδέχεται ή να απορρίπτει οποιασδήποτε μορφής νομοθετικό ή οικονομικό έργο προέρχεται από την Βουλή.

8) Ο «Άρειος Πάγος» είναι διαιτητικό σώμα αποτελείται από το σύνολο των υπέργηρων ή μη, δεν υπάρχουν όρια ηλικίας, εν ζωή Προέδρων της Ελληνικής Δημοκρατίας, Πρωθυπουργών, Προέδρων του Κοινοβουλίου, Γερουσιαστών, Υπουργών, Ανωτάτων Δικαστών κλπ. που έχουν πάψει ή έχουν επιλέξει να μην συμμετέχουν σε άλλο Πολιτικό σώμα (Βουλή ή Γερουσία) και σκοπός του είναι να επιλύει τις όποιες διαφορές μεταξύ Κυβέρνησης και Γερουσίας φτάσουν σε αδιέξοδο. Τα μέλη του «Αρείου Πάγου» εκλέγονται και αυτά κατά την διάρκεια των Βουλευτικών εκλογών με απλή αναλογική, όλοι οι ενδιαφερόμενοι σε ένα ψηφοδέλτιο με την μεθοδολογία του σταυρού προτίμησης.

9) Η «Εκκλησία του Δήμου», όπως και η «Αρχαία Εκκλησία του Δήμου» έτσι και η Νέα «Εκκλησία του Δήμου» είναι η συμμετοχή την Πολιτών στα δρώμενα της Πολιτείας και στην εφαρμογή και ανάπτυξη της Δημοκρατίας δια μέσω προτάσεων και Δημοψηφισμάτων. Στην πραγματικότητα είναι η νομοθετική εξουσία δηλαδή, κανένας νόμος δεν ισχύει αν δεν έχει ψηφιστεί με δημοψήφισμα. Η «Νέα Εκκλησία του Δήμου» έχει ηλεκτρονική και τηλεπικοινωνιακή μορφή, αν εφαρμοσθεί ο νέος τρόπος υγειονομικής περίθαλψης όλοι μας θα έχουμε το μέσον για κάθε μορφής προτάσεως, δημοψηφίσματος κλπ., με μία απλή μετατροπή των ήδη υπαρχόντων τηλεφώνων μας (κινητών και σταθερών) ή την χρήση του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή μας και με την χρήση ορισμένων κατάλληλα τροποποιημένων προγραμμάτων του νέου τρόπου υγειονομικής περίθαλψης μπορούμε σε ημερήσια βάση να κάνουμε προτάσεις ή να συμμετέχουμε ή να προκαλούμε Δημοψήφισμα. Προτάσεις για την δημοκρατία στην «Νέα Εκκλησία του Δήμου» εννοείται ότι κάνουν όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι Έλληνες Πολίτες είτε αυτοί είναι απλοί πολίτες είτε είναι Βουλευτές είτε Γερουσιαστές είτε Αρειοπαγίτες.

10) Δημοψηφίσματα, δηλαδή νόμοι που δεν συγκεντρώνουν την συμμετοχή του 50% συν έναν των Ελλήνων πολιτών που έχουν δικαίωμα ψήφου δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν.

11) Αριθμητικά η βουλή μπορεί να αποτελείται από 150 Βουλευτές, η «Γερουσία» από 40 Γερουσιαστές και ο «Άρειος Πάγος» από 10 Αρειοπαγίτες.

12) Ευνόητο είναι ότι περίεργες ως πονηρές αποφάσεις και Νόμοι, π.χ. Ασυλία βουλευτών, ασυμβίβαστο βουλευτών, εθελούσιες έξοδοι, μονιμότητα κλπ. καταργούνται άμεσα. Η επόμενη Βουλή είναι Συνταγματική. Στην Δημοκρατία είναι όλοι οι Πολίτες ΙΣΟΙ και διέπονται και δικάζονται από τους ΙΔΙΟΥΣ νόμους.

13) Ο Θεσμός του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας παραμένει ως έχει, με τις υπάρχουσες αρμοδιότητες αλλά η θητεία του μειώνεται και γίνεται πλέον τετραετής. Μία υποχρεωτική ψηφοφορία κάθε τέσσερα έτη, υποχρεωτικά, για όλους. Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας εκλέγεται κατά την διάρκεια των Βουλευτικών εκλογών με απλή αναλογική, όλοι οι ενδιαφερόμενοι σε ένα ψηφοδέλτιο με την μεθοδολογία του σταυρού προτίμησης και πρόεδρος απλά αυτός που έλαβε τους περισσότερους σταυρούς.

14) Συνοψίζοντας οποτεδήποτε γίνονται Βουλευτικές εκλογές για ανάδειξη νέας Ελληνικής Κυβέρνησης, γίνονται και εκλογές για την «Γερουσία» τον «Άρειο Πάγο», τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, την Δικαιοσύνη, την Αστυνομία κλπ.

15) Κατά την Διάρκεια της προεκλογικής περιόδου αναλαμβάνει ως υπηρεσιακός Πρωθυπουργός ο μέχρι τότε Υπουργός Δικαιοσύνης. Οι υπηρεσιακοί Υπουργοί που θα διεξάγουν τις εκλογές προέρχονται είτε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης είτε από τους πολίτες και αναδεικνύονται με δημοσιοποιήσημη ψηφοφορία.

16) Συνταγματικά κατοχυρωμένη η απλή αναλογική ως μοναδικό πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα. Άμεση καταργήσει και συνταγματικά κατοχυρωμένη οποιαδήποτε μορφής παραγραφής αδικημάτων, οποιαδήποτε μορφή ασυλίας, ότι η κλοπή, ή σπατάλη, ή μίζα τα δωράκια κλπ. δημοσίου χρήματος (του δικού μας χρήματος δηλαδή) είναι ιδιαιτέρως απεχθές αδίκημα (έσχατη προδοσία) απέναντι στους Έλληνες πολίτες και επιφέρει τις υψηλότερες κακουργηματικές ποινές, ταυτόχρονα υποχρεωτικά δημεύεται η περιουσία των καταδικασθέντων.

17) Πλήρη και άμεση εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Δημοκρατίας στο εσωτερικό του κάθε κόμματος, δηλαδή τα μέλη θα ψηφίζουν ηλεκτρονικά και από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας ή του πλανήτη και αν βρίσκονται, τα συγκεντρώσεις, τα συνέδρια, οι ψηφοφορίες κλπ. το μόνο που κάνουν είναι να σπαταλούν το δημόσιο – κομματικό χρήμα, να δημιουργούν κλίκες και να καθυστερούν από την επίτευξη των στόχων.

18) Κοινωνική Δημοκρατία : Άμεσος προσδιορισμός των ορίων φτώχιας, αξιοπρεπούς διαβιώσεως, πλουτισμού και άκρατου πλουτισμού.

1) Κάλυψη του ορίου φτώχιας (Κρατική κάλυψη)
2) Μηδενική φορολόγηση μέχρι του ορίου αξιοπρεπούς διαβίωσης.
3) Χαμηλή φορολόγηση μέχρι του ορίου πλουτισμού (πχ. 10-15%)
4)  Πολύ υψηλή φορολόγηση του άκρατου πλουτισμού (π.χ. 60-70%) εκτός και αν ο φορολογούμενος επανεπενδύσει το γενικό σύνολο των κερδών του σε διαφορετικό είδος και μορφή επενδύσεως από αυτήν που τα απέκτησε.

19) Αντιμετώπιση της Φοροδιαφυγής : κάθε επιχειρηματίας και κάθε επιχείρηση πρέπει να θεωρείται εκ προοιμίου ειλικρινής, και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Αν όμως συλληφθεί ανειλικρινής, δηλαδή φοροφυγάς κλπ. τότε η τιμωρία πρέπει να είναι παραδειγματική, άκρως εξοντωτικά πρόστιμα, πρόστιμα που να τον υποχρεώνουν να πουλήσει την επιχείρηση του για να τα πληρώσει και ταυτόχρονο κλείσιμο της επιχείρησης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Με φόρους 10-15% όποιος φοροδιαφύγει, δεν το κάνει από ανάγκη αλλά από πεποίθηση και δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσει να φοροδιαφεύγει.

20) Υγεία και Ασφαλιστικό : άμεση συνένωση των Ασφαλιστικών Ταμείων σε δύο (σε πρώτη φάση μπορούν να είναι και τέσσερα και αυτά για συγκεκριμένο μικρό χρονικό διάστημα μέχρι να γίνουν δύο) Άμεση συνένωση των επικουρικών Ταμείων σε ένα, και αυτό να γίνει ταυτόχρονα είτε αυτόνομη Τράπεζα, είτε να συνεταιριστεί με υπάρχοντα Δημόσιο Τραπεζικό οργανισμό (π.χ. Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο)  Άμεση μηχανοργάνωση των δύο ασφαλιστικών ταμείων και εφαρμογή σε αυτά και στον κλάδο υγείας τους, του Ο.Σ.Δ.Α.Τ. ( http://www.arpisoft.gr/osdat.pdf). Η εφαρμογή του Ο.Σ.Δ.Α.Τ. στα ασφαλιστικά ταμεία επαναφέρει σ’ αυτά περίπου 10 δισεκατομμύρια Ευρώ το έτος, το ποσόν έχει υπολογιστεί με τις τιμές και τις προβλέψεις του κοινωνικού προϋπολογισμού του 2008. Άμεση μηχανοργάνωση των Κρατικών Νοσοκομείων, των κέντρων Υγείας και γενικά κάθε τομέα της Δημόσιας Υγείας. Επειδή σίγουρα θα βρεθούν κάποιοι που θα αντιδράσουν στις αλλαγές του τομέα της Υγείας, να είστε σίγουρος ότι όλοι αυτοί που θα αντιδράσουν είναι τα σημερινά τρωκτικά του Δημοσίου συστήματος Υγείας, δεν υπάρχει τίμιος Έλληνας πολίτης που να μην βλέπει θετικά την εφαρμογή του Ο.Σ.Δ.Α.Τ.  Φυσικά και η συμπεριφορά του κινήματος απέναντι στα τρωκτικά της Υγείας πρέπει να είναι στην ίδια και μοναδική γλώσσα που καταλαβαίνουν, δηλαδή απλά το κόμμα πρέπει να τους εξαφανίσει από το Ελληνικό Δημόσιο Σύστημα Υγείας. Με τον πιο πάνω τρόπο θα πετύχετε για πρώτη φορά στην Ελλάδα την εφαρμογή πλήρης και απολύτως δωρεάν Δημόσια Υγεία, ο ασφαλισμένος δεν πληρώνει ούτε ένα λεπτό για οτιδήποτε και σε οποιονδήποτε.

21) Ακρίβεια : Άμεση αντιμετώπιση της ακρίβειας, είτε καταργώντας τελείως την ελεύθερη αγορά από την Ελλάδα, αν γίνουμε στην Ελλάδα πάνω από 40.000.000 κάτοικοι περίπου τότε την εφαρμόσουμε, είτε εφαρμόζοντας ανώτατο όριο πωλήσεως κάθε προϊόντος, μία λύση για να πετύχουμε αυτό είναι να μην δεχόμαστε τιμές πωλήσεως οποιουδήποτε Ευρωπαϊκού προϊόντος με μεγαλύτερη τιμή πώλησης από την φτηνότερη τιμή πωλήσεως του σε οποιοδήποτε Κράτος Μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

22) Παιδεία : Άμεσο Ηλεκτρονικό σχολείο, κατάργηση του μαυροπίνακα, των βιβλίων και των τσαντών των μαθητών και άμεση εφαρμογή του Ο.Σ.Ο.Δ. στην Παιδεία ( http://www.arpisoft.gr/osod.pdf). Ήδη διαθέτουμε υπέρ αρκετές σχολικές αίθουσες, όχι γιατί οι Πολιτεία έκανε κάτι για αυτό, αλλά λόγω της υπογεννητικότητας, τι νόημα έχει να περιμένουμε άλλα 5 ή 10 χρόνια, που τότε θα διαθέτουμε και άδειες αίθουσες στα Πανεπιστήμια, για να καταργήσουμε τις Πανελλαδικές εισαγωγικές στα Πανεπιστήμια εξετάσεις. Άμεση και ελεύθερη είσοδο στα Δημόσια Πανεπιστήμια όλων των Ελληνίδων και Ελλήνων Πολιτών. Επειδή σίγουρα θα βρεθούν κάποιοι που θα αντιδράσουν στις αλλαγές του τομέα της Παιδείας, να είστε σίγουρος ότι όλοι αυτοί που θα αντιδράσουν είναι τα σημερινά τρωκτικά και οι κηφήνες της Δημοσίας Παιδείας. Και εδώ φυσικά η συμπεριφορά του κόμματος πρέπει να είναι στην ίδια και μοναδική γλώσσα που καταλαβαίνουν, δηλαδή απλά το κόμμα πρέπει να τους εξαφανίσει από την Ελληνική Δημόσια Παιδεία. Με τον τρόπο αυτό, από την ανατρεπτική αναβάθμιση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Δημόσιας Παιδείας και από το σταμάτημα της οικογενειακής φροντιστηριακής οικονομικής αφαίμαξης, λόγω της κατάργησης των εισαγωγικών Πανεπιστημιακών εξετάσεων. Στόχος είναι ο Έλληνας Πολίτης να μην πληρώνει ούτε ένα Ευρώ για την Παιδεία των παιδιών του για οτιδήποτε και σε οποιονδήποτε.

23) Δημόσια Διοίκηση : Άμεση και πλήρη μηχανοργάνωση όλων των υπηρεσιών της δημόσιας διοίκησης, (http://www.arpisoft.gr/dd.pdf) ο Έλληνας Πολίτης δεν πρέπει να έρχεται σε κανενός είδους επαφή με τον δημόσιο υπάλληλο, ο δημόσιος υπάλληλος μετατρέπεται σε εντολοδόχο του Έλληνα Πολίτη, ο Έλληνας Πολίτης είτε μόνος του είτε μέσω των Κ.Ε.Π. είτε μέσω των Δημοσίων φορέων είτε από το σπίτι του μεταβιβάζει με ηλεκτρονικό τρόπο το αίτημα του, και ο δημόσιος υπάλληλος αναλαμβάνει να το ικανοποιήσει, τρέχοντας αυτός από υπηρεσία σε υπηρεσία. Το ίδιο ισχύει και για τον Έλληνα ή αλλοδαπό επιχειρηματία που δραστηριοποιείτε στην Ελλάδα. Φυσικά όλα αυτά γίνονται μέσα σε εύλογα και μικρά χρονικά περιθώρια, δημόσιος υπάλληλος που δήθεν δεν προλαβαίνει να τελειώσει την εργασία, που αναλαμβάνει για την εξυπηρέτηση του Έλληνα Πολίτη, μέσα σ’ αυτά τα χρονικά περιθώρια απολύεται για άρνηση εργασίας.
24) Δεν υπάρχει λόγος υπάρξεως πολλών υπουργείων, τα Υπουργεία πρέπει να είναι μονοψήφιος αριθμός, για να τελειώνουν γρήγορα και αποδοτικά το έργο τους, πρέπει να είναι λίγα και με ξεκάθαρες και αποκλειστικές αρμοδιότητες.

25) Ανάπτυξη : Η Ελλάδα είναι επιτακτική ανάγκη, να στρέψει το σύνολο των πόρων που διαθέτει, (http://www.arpisoft.gr/greekdream.pdf) για την ανάπτυξη αποκλειστικά και μόνο στις νέες τεχνολογίες και στην καινοτομία, αξιοποιώντας είτε το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό της, είτε φέρνοντας ιδιαίτερα ευφυείς νέους και νέες από την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή μας, είτε προσκαλώντας τους ομογενείς μας.

26) Στήριξη και υποστήριξη νέων οικογενειών : Το κράτος αναλαμβάνει την δαπάνη ίδρυσης και πρωτογενούς λειτουργίας, τουλάχιστον για ένα έτος, οικογενειακής επιχείρησης για κάθε νέο ζευγάρι που κανένα από τα δύο μέλη του δεν ανήκει στους έχοντες και κατέχοντες, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση, με πρόσθετα μέτρα και παροχές, στα νέα ζευγάρια που αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά στην επαρχία.

27) Δικαιοσύνη : Πλήρη κωδικοποίηση και κατάργηση της σημερινής πολυνομίας. Οι νόμοι πρέπει να είναι λίγοι και απολύτως σαφείς για τους Έλληνες Πολίτες χωρίς παραθυράκια και εξαιρέσεις μικρές ή μεγάλες και να αντιμετωπίζουν όλους τους Έλληνες Πολίτες με ισονομία, χωρίς ισονομία δεν υπάρχει Δημοκρατία. Επίσης πρέπει να είναι και επιστρεπτέοι, δηλαδή να μην υπάρχει δίκη όπου να μην τιμωρείται κανένας, σε κάθε δίκη πρέπει κάποιος εκ των αντιδίκων να τιμωρείται. Στον χώρο της δικαιοσύνης ακολουθείτε το Αμερικανικό σύστημα δηλαδή ανά περιφέρεια ψηφίζετε από τους Έλληνες και Ελληνίδες πολίτες και ο πρόεδρος του δικαστηρίου και ο Εισαγγελέας. Τα δικαστήρια είναι αποκλειστικά και μόνο δικαστήρια ενόρκων πολιτών.

28) Περιβάλλον : Άμεση δημιουργία ανεξάρτητου Υπουργείου Περιβάλλοντος, το θέμα πλέον με το περιβάλλον δεν αντέχει κανενός είδους ή μορφής αναβολή. Όλοι αυτοί που καταστρέφουν το περιβάλλον, αυτοί που μολύνουν το περιβάλλον, αυτοί που αυξάνουν το μεθάνιο στην ατμόσφαιρα, αυτοί που καίνε τα δάση και μειώνουν το παραγόμενο οξυγόνο, πρέπει πλέον να θεωρούνται από την Δικαιοσύνη και το Κράτος, ως εκ προμελέτης και κατά συρροή δολοφόνοι Ελλήνων Πολιτών, και έτσι να αντιμετωπίζονται από την Δικαιοσύνη και το Ελληνικό Κράτος.

29) Αστυνομία : και στην Ελληνική αστυνομία ακολουθείτε το Αμερικάνικο μοντέλο, μετά από μια μαζική αναδιοργάνωση των αστυνομικών τμημάτων, ο διοικητής κάθε αστυνομικού τμήματος ψηφίζεται από τους πολίτες, όπως και στην δικαιοσύνη, αφού τους έχει εκθέσει το πρόγραμμα του.

30) Οικονομική και Εξωτερική πολιτική : Την δημιουργία διακομματικής οικονομικής επιτροπής, του συνόλου των κομμάτων της εκάστοτε Βουλής, που θα χαράσσει και θα παρακολουθεί την απόλυτα ορθή εφαρμογή του συνόλου της οικονομικής πολιτικής. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την εξωτερική πολιτική.


31) Την υποχρέωση τήρησης λογιστικών βιβλίων τρίτης κατηγορίας, σε κάθε μορφής και είδους δημόσιου φορέα, Υπουργείων, Νοσοκομείων, Οργανισμών, Πανεπιστημίων κλπ (λογιστική παρακολούθηση σαν να ήταν Ανώνυμες Eταιρίες).

Μιχάλης «Geronimo»

Τι πραγματικά έγινε στην Ισλανδία και κρύβουν τα ΜΜΕ.


Η Ισλανδία (πληθυσμός 320 χιλιάδες) ήταν μια από της πλουσιότερες χώρες του κόσμου. Το 2003 με την τελική επικράτηση του νεοφιλελεύθερου καθεστώτος όλες οι τράπεζες ιδιωτικοποιήθηκαν και, με στόχο την προσέλκυση ξένων επενδύσεων, οι τράπεζες αυτές προσέφεραν το ονλαϊν-μπάνκινκ και με την συνδρομή του χαμηλότερου δυνατού κόστους οι τράπεζες αυτές έδειχναν μεγάλα ποσοστά κερδών.

Οι λογαριασμοί, οι οποίοι ονομάστηκαν IceSave, προσέλκυσαν πολλούς μικρούς Βρετανούς και Ολλανδούς επενδυτές. Αλλά παράλληλα με την αύξηση των επενδύσεων αυξανόταν και το εξωτερικό χρέος των τραπεζών.

Το 2003 το χρέος της Ισλανδίας ήταν ίσο με το 200% του ΑΕΠ, ενώ το 2007 είχε φτάσει στο 900%. Στην Ελλάδα σήμερα είναι στο 160%  Η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008 έκανε το τελικό χτύπημα. Οι τρεις βασικές τράπεζες της Ισλανδίας ( Landbanki, Kapthing και η Glitnir) πτώχευσαν. Η κρόνα έχασε 85% της αξίας της έναντι του Ευρώ. Στο τέλος του χρόνου η Ισλανδία κήρυξε πτώχευση.

Η κρίση οδήγησε την Ισλανδία, με την διαδικασία της άμεσης δημοκρατίας, στην αποκατάσταση των κυριαρχικών δικαιωμάτων των Ισλανδών μέσον του νέου συντάγματος. Αλλά αυτό επιτεύχθηκε με μεγάλο πόνο.

Ο πρωθυπουργός της σοσιαλδημοκρατικής κυβέρνησης συνασπισμού Γκέιρ Χόρντε βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις για την παροχή δανείου ύψους 2.1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στο οποίο (στο δάνειο) η Βρετανία και η Ολλανδία πρόσθεσαν ακόμα 2.5 δισεκατομμύρια. Η διεθνής οικονομικοί κύκλοι πίεζαν την Ισλανδία για δραστικά μέτρα. Το ΔΝΤ και η ΕΕ ήθελαν να πάρουν το πιο πάνω χρέος «πάνω τους» με επιχείρημα ότι αυτός ο τρόπος είναι ο μόνος για να μπορέσει η Ισλανδία να ξεπληρώσει την Βρετανία και την Ολλανδία.

Οι συνεχόμενες διαμαρτυρίες και ταραχές ανάγκασαν την κυβέρνηση να παραιτηθεί. Οι πρόωρες εκλογές του Απριλίου του 2009 ανέδειξαν στην κυβέρνηση έναν αριστερό συνασπισμό το οποίο καταδίκασε το νεοφιλελεύθερο οικονομικό σύστημα, αλλά αμέσως παραδόθηκε στις απαιτήσεις των δανειστών και έπρεπε -η Ισλανδία- να επιστρέψει συνολικά τρία και πλέον δισεκατομμύρια Ευρώ. Έπρεπε ο κάθε Ισλανδός τα επόμενα 15 χρόνια να πληρώνει 100 Ευρώ κάθε μήνα. Έπρεπε δηλ. ο λαουτζίκος να θυσιαστεί για χρέη κάποιον ιδιωτών προς κάποιους άλλους ιδιώτες. Αυτό ήταν η σταγόνα η οποία υπερχείλισε το ποτήρι.

Αυτό που συνέβη ήταν πρωτοφανές. Η γνώμη ότι οι Ισλανδοί πρέπει να πληρώνουν για τα λάθη των οικονομικών μονοπωλίων, ότι το σύνολο της χώρας πρέπει να πολιορκείται για αποπληρωμή ιδιωτικών χρεών, άλλαξε την σχέση μεταξύ πολιτών και πολιτικών θεσμών, γεγονός το οποίο τελικά οδήγησε την πολιτική ελίτ της Ισλανδίας να πάρει μέρος του εκλογικού σώματος. Ο πρωθυπουργός Όλαφ Ραγκνάρ Γκρίμσον αρνήθηκε να επικυρώσει τον νόμο το οποίο ανάγκαζε τους πολίτες να σηκώσουν τα βάρη των Ισλανδών τραπεζιτών και συμφώνησε να συγκαλέσει δημοψήφισμα.

Φυσικά η διεθνής κοινότητα αύξησε την πίεση στην Ισλανδία. Η Βρετανία και η Ολλανδία απειλούσαν με σκληρή καταστολή η οποία θα οδηγούσε σε απομόνωση της χώρας. Όταν η Ισλανδία ετοιμαζόταν για δημοψήφισμα, το ΔΝΤ απειλούσε την χώρα να στερήσει οποιαδήποτε βοήθεια. Η Βρετανική κυβέρνηση απειλούσε να παγώσει τις καταθέσεις και τις αποταμιεύσεις των Ισλανδών. Όπως έλεγε ο Γκρίμσον: «Μας έλεγαν αν δεν δεχθούμε τους όρους τους, θα γίνουμε η Κούβα του Βορρά. Ναι, αλλά αν συμφωνούσαμε θα γινόμασταν η Αϊτή του Βορρά». Στην Ελλάδα οι επιλογές είναι Ρουμανία στο ευρώ και Αργεντινή εκτός.

Στο δημοψήφισμα του Μαρτίου του 2010 το 93% των Ισλανδών ψήφισαν κατά των πληρωμή των χρεών. Το ΔΝΤ πάγωσε τους δανεισμούς αμέσως. Αλλά η επανάσταση (για την οποία δεν έγραψε κανένα από τα ΜΜΕ, περιλαμβανομένου και του Euronews) δεν πτοήθηκε. Με την υποστήριξη των οργισμένων πολιτών η κυβέρνηση ξεκίνησε έρευνες για αστικές και ποινικές ευθύνες κατά των υπευθύνων για την οικονομική κρίση. Η Ιντερπόλ εξέδωσε διεθνές ένταλμα σύλληψης για τον πρώην πρόεδρο της τράπεζας Kaupthing Σιγκιζμούντ Έϊναρδσον. Αλλά και πολλοί τραπεζίτες, εγκατέλειψαν εσπευσμένα την χώρα.

Όμως οι Ισλανδοί δεν σταμάτησαν εκεί, αποφάσισαν να υιοθετήσουν νέο σύνταγμα, το οποίο θα απαλλάξει την χώρα από την δύναμη της Διεθνής οικονομίας και των εικονικών νομισμάτων.

Για να γραφτεί νέο σύνταγμα ο Λαός της Ισλανδίας εξέλεξε 25 άτομα μεταξύ 522 ενήλικων, οι οποίοι δεν ανήκαν σε κανένα από τα πολιτικά κόμματα του κατεστημένου. Οι αντιπρόσωποι αυτοί έπρεπε να είχαν προταθεί τουλάχιστον από 30 άτομα. Το έγγραφο γράφτηκε μέσα από το διαδίκτυο. Οι πολίτες μπορούσαν να κάνουν προτάσεις και σχόλια, βλέποντας με τα ίδια τους τα μάτια την διαμόρφωση του συντάγματος. Το σύνταγμα το οποίο τελικά γεννήθηκε μέσα από συμμετοχή των πολιτών, θα παρουσιαστεί στο κοινοβούλιο προς έγκριση μετά από τις επόμενες εκλογές.

Όσοι φοβούνται την χρεοκοπία ας ρίξουν μια ματιά στην Ισλανδία όπου μια μικρή χώρα με δύναμη και με σαφήνεια διακηρύσσει ότι ο Λαός τους είναι κυρίαρχος.

Αυτός είναι ο λόγος που η Ισλανδία δεν είναι στις ειδήσεις. Σήμερα η Ισλανδία  των ψαράδων χωρίς τον ορυκτό πλούτο,  την Βιομηχανία και τον Γεωργικό τομέα που έχουμε εμείς, είχε ανάπτυξη 3.1% και ανεργία 6.9% το 2011, όταν η Ελλάδα είχε 7% ύφεση και 22% ανεργία.

Κατά μέτωπο σύγκρουση για την συνθήκη Σέγκεν.


Η Διάσκεψη των Προέδρων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (αποτελείται από τους επικεφαλής των πολιτικών ομάδων και τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου) αποφάσισε, μετά από συζήτηση σήμερα το πρωί, πως το Κοινοβούλιο θα διακόψει τη συνεργασία του με το Συμβούλιο της ΕΕ σε πέντε φακέλους και τούτο μέχρι να επιλυθεί ικανοποιητικά το θέμα της διακυβέρνησης του χώρου Σένγκεν,
οι πέντε φάκελοι που αφορά η απόφαση της Διάσκεψης των Προέδρων είναι οι εξής:
  • Τροποποίηση του κώδικα συνόρων του Σένγκεν και της Σύμβασης εφαρμογής της Συμφωνίας Σένγκεν (εισηγητής: Γ. Παπανικολάου)
  • Δικαστική συνεργασία σε ποινικές υποθέσεις: αντιμετώπιση επιθέσεων κατά πληροφορικών συστημάτων (εισηγήτρια: M. Holmeier)
  • Ευρωπαϊκή Εντολή Έρευνας (εισηγητής: N. Melo)
  • Προϋπολογισμός 2013, πτυχές που αφορούν την ασφάλεια
  • Καταστάσεις Ονομάτων Επιβατών (εισηγητής: Timothy Kirkhope)
Επίσης αποφασίσθηκε να αποσυρθούν από το πρόγραμμα της ολομέλειας του Ιουλίου οι εκθέσεις του Carlos Coelho για τον μηχανισμό αξιολόγησης και παρακολούθησης του Σένγκεν και της Renate Weber για την επαναφορά μεθοριακών ελέγχων.

Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Martin Schulz, δήλωσε σχετικά: 

"Ο αποκλεισμός του ενός συν-νομοθετικού οργάνου από το άλλο στο μέσον νομοθετικής διαδικασίας δεν έχει προηγούμενο. Η απόφαση του συμβουλίου Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων της 7ης Ιουνίου είναι χαστούκι στην κοινοβουλευτική δημοκρατία, το οποίο οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των λαών της Ευρώπης κρίνουν απαράδεκτο. Για το λόγο αυτό η Διάσκεψη των Προέδρων αποφάσισε να πάρει αυτά τα εξαιρετικά σοβαρά μέτρα".