Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Επί προσωπικού

Θέλετε να το μοιραστείτε?

Σας αρέσει αυτό το άρθρο?

Τελευταία παρατηρείται και εκδηλώνεται μέσα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες κλπ) μία απίστευτη κατασυκοφάντηση του συνόλου των Ελληνίδων και Ελληνίδων πολιτών, προσπαθούν με άκρατο προπαγανδιστικό τρόπο να μας περάσουν το μήνυμα ότι για την σημερινή οικονομική κατάντια της Ελλάδας φταίμε όλοι μας.
Μην κρίνετε κύριοι εξ ιδίων τα αλλότρια, αν εσείς που το λέτε αυτό, το γνωρίζετε ιδιαίτερα καλά, γιατί συμμετείχατε στο πάρτι, όπως το ονομάζετε, ΕΓΩ δεν συμμετείχα και γνωρίζω και χιλιάδες άλλους που δεν συμμετείχαν σε κανένα πάρτι.
Μέχρι το 1985 ήμουν ιδιωτικός υπάλληλος, και φυσικά δεν συμμετείχα σε κανένα οικονομικό πάρτι.
Από το 1986 μέχρι σήμερα είμαι επιχειρηματίας, με πέντε επιχειρήσεις, σήμερα υπάρχουν δύο, δεν χρωστώ ούτε μία δραχμή παλαιότερα και ούτε ένα ευρώ σήμερα στην εφορία, στο ΙΚΑ, στο ΤΕΒΕ κλπ.
Ποτέ δεν έχω αναλάβει δημόσιο έργο, και αυτό γιατί σε οποιονδήποτε διαγωνισμό και αν συμμετείχα, δεν ήταν και πολλοί, έβρισκα μπροστά μου ένα απλωμένο χέρι, τον κουμπαρά, έτσι τον έλεγαν τότε, που ήθελε μίζα, το ήθος μου δεν μου το επέτρεπε αυτό, δεν έχω δώσει και δεν έχω πάρει ούτε μία δραχμή παλαιότερα και ούτε ένα ευρώ σήμερα ΜΙΖΑ.
Δεν έχω πάρει ούτε μία δραχμή παλαιότερα και ούτε ένα ευρώ σήμερα, κρατική ή άλλη επιχορήγηση, αν και πέρυσι σε μία από τις δύο επιχειρήσεις μου, είχε εκκριθεί έργο 120.000 ευρώ επιχορηγούμενο από το τρίτο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης, δεν διεκδικήσαμε την επιχορήγηση γιατί, κατά την γνώμη μας, ήταν λάθος έγκριση, προχωρήσαμε δε στην επένδυση μόνοι μας με δικά μας κεφάλαια.
Στα μέχρι σήμερα, 38 χρόνια που εργάζομαι, αποδεδειγμένα με ένσημα μια και αρνιούμουν να εργαστώ χωρίς ένσημα, δεν συμμετείχα σε κανενός είδους οικονομικό ή άλλο κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος ή κρατικό πάρτι, και με προσβάλει βαθύτατα να ακούω από τους πολιτικούς και τους συνοδοιπόρους τους δημοσιογράφους, ότι φταίω και εγώ για τα Ελληνικά οικονομικά χάλια.
Σας εγγυούμαι απόλυτα ότι οποιονδήποτε, μα οποιονδήποτε ξανακούσω ή αντιληφθώ να λέει ότι φταίμε όλοι μας, και δεν διευκρινίζει ακριβώς και με ονοματεπώνυμο ποιούς όλους εννοεί, θα του καταθέσω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, και το σύνολο της αποζημίωσης, αφαιρουμένων των δικηγορικών εξόδων, δεν θα ξαναπληρώσουμε από την τσέπη μας για τα λαμόγια, που θα επιδικάσει το δικαστήριο, θα δοθεί στο Υπουργείο Οικονομικών για την αντιμετώπιση του χρέους, ίσως με τον τρόπο αυτό, να πάρουμε πίσω ως Ελληνίδες και Έλληνες πολίτες, κάποιο μέρος από αυτά, που κατάκλεψαν όλοι αυτοί, οι κατά επάγγελμα κρατικοδίαιτοι.

Επειδή δεν βλέπω όλη μέρα τηλεόραση, ούτε προλαβαίνω να διαβάσω όλες τις εφημερίδες, αν κάποιος από εσάς αντιληφθεί κάποιον να κατασυκοφαντεί και να λέει τέτοια ασύστολα ψέματα, παρακαλώ να επικοινωνήσει με το One Stop News πατώντας εδώ και να με ενημερώσει.

Μιχάλης Σολωμακάκης

Μπορείτε επίσης να δείτε